請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 701|回復: 1

***無法處理既事,進展,就跟著人講知去處理,應該點做/怎麼辦?看到/睇到內容內文? [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8

發表於 2025-8-27 18:52:24 來自手機 |顯示全部樓層
***無法處理既事,進展,就跟著人講知去處理,yessextoo14既留言,應該點做/怎麼辦?看到/睇到內容內文?

Rank: 8Rank: 8

發表於 2025-9-12 12:21:56 來自手機 |顯示全部樓層
分析,每一個重點,(已經)癲,痴線,間歇,突發。人命,生命。

會計數等於數學好。
另一邊,其他事,諗/想,執著,改變唔到。左邊咁樣,右邊咁樣*****會唔會有呢的人****討論區/facebook好多個標題,主題,內容....。你應該死。你,你,你,你......

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2026-6-11 09:36 , Processed in 0.037114 second(s), 10 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部