藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 15495|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

好攪笑~~木蘭詞(學生編).... [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2006-8-30 13:06:29 |只看該作者 |倒序瀏覽
木蘭詞(學生編)....

積積復積積,唔識就唔識, 測驗夠刺激,居然無題識, 上堂聽唔識,搗亂多款式, 自修一樣識,睬佢都生積, 生係中國人,死係中國魂, 要我學 英文 ,梗係冇可能, 英語唔合格,更顯我性格, 數學唔 合格,老師負全責, 語文唔合格,咁我 冇辦法, 考試考得好,全靠隔離好, 考試考唔好,隔離唔識做, 日日返學愁更愁,老師講野無離頭, 我就聽到似夢遊,次次批評 無理由, 功課多到似報仇,做野做到似撈頭, 返學為左乜,日日被糟質, 功課都係抄,一係就唔交, 返學等放學,放學飲可樂, 打鐘各自飛,就咁又一Day。
~~tOMorROw iS aNotHeR daY~~

Rank: 6Rank: 6

2#
發表於 2006-8-30 16:13:35 |只看該作者
我以前都有睇過 lee 篇文,而家 o的後生仔真係好犀利,想當年我讀小學/中學既時候邊有咁醒呀!o個 d 打油詩好簡單架炸,例如︰

1. 織織復織織,木蘭好招積,游水著件三點式,跳落泳池游蛙式。

2. C八婆,賣菠蘿,一蚊十二個,唔賣正龜婆。

3. 男人婆,女C笏,男女廁所都入得,入得唔出得,出得都變骷髏骨。

4. 大笨象,"渣"支搶,去打仗,打唔嬴,返食碗辣椒醬,沖個涼,冇褲著,隔離阿婆燒炮仗,問你響唔響,唔響"KAM"你兩巴掌。

5. [咸蛋黃],搭飛機,跌落坑渠執玻璃,返到學校考第尾,返到屋企吾忿氣,一拳打爛電視機,be-li-be-lu 放臭屁,臭過無比石油氣。[您自己加上的,通常是您憎恨的人。]

6. [咸蛋黃],未夠十八歲 參加游擊隊 俾人炸到扑扑脆 瑪麗醫院唔收佢 青山醫院嫌佢衰 十個肥婆責死佢!

7. 床前開賭檔 疑是十三張 舉頭望一望 底頭輸清光


幫對方睇面相時用︰

呀!我幫您睇個相呢~
你眉似「八刀」,                             
眼似「日月」,
鼻似「玄田」,
口似「牛一」,
兩耳似「雙木(目)」,

您,「分」「明」「畜」「生」「相」!

(天蠶變主題曲改編)
獨自在非洲,鍾意食咖喱,越食越放'披',確係唔同味,
行埋黎身邊,發出嗅~味,我都怕左你。

神奇大帝穿左個'lone',娶左三位妾侍;有個放屁,有個豆皮,有個斷氣就黎死
「懵董去兮一殼淚 聖曾來兮萬事空」 :evil:

使用道具 舉報

Rank: 1

3#
發表於 2022-10-7 14:19:25 |只看該作者
本帖最後由 rainbowlari 於 2022-11-18 15:03 編輯

很不錯,感謝分享










大部份人可能會立即選擇找專業的師傅上門幫忙保養及
洗冷氣價錢,但坊間其實也有一些成本低又可以在家自己動手的簡易清洗方法,非常方便。






使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2024-4-20 04:02 , Processed in 0.028082 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部