請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 564|回復: 2

D. 新年假期, 非看不可 (忍唔住, 真係忍唔住?) 公開 [複製鏈接]

Rank: 4

發表於 2020-1-30 03:37:03 來自手機 |顯示全部樓層
D. (忍住先, 真係忍唔住呀?) 更新- 公開

香港 藝人秘聞---激情篇-完(大家都係女人,唔好話俾男人知 )

唔知真定假, 我有朋
****************************************************
某年某月某日晚上下著毛毛雨, 我的女性朋友講同佢老公渣車遊車河, 去到無人的地方架車停下, 我女性朋友玩緊電話, 佢老公用手渣佢個乳房個波,伸手除左佢個白色胸圍, 除埋件衫,用口吮佢個乳房乳頭, 另一隻手摸佢個出晒水個西, 同埋除埋佢條褲, 除埋佢條濕晒的粉紅色半透明底褲, 脫光了, 晚上又無人, 當然佢老 公邊除佢的底衫褲, 又邊除佢自己件衫條褲條底褲( 在車上做愛屌西又合法 )

我女性朋友放下手機, 用口含住佢老公 成條陰莖賓周, 佢老公用手撫摸佢個身體, 用手指摸佢的西毛 和用手指插入佢個 西內, 突然佢老公手提電話響, 原來係佢地玩裸聊(合法)玩電腦鏡頭, 玩手機鏡頭 的朋友, 佢老公的朋友原來都 係私家車 同緊老婆做愛屌西, 佢老公的朋友(夫婦)叫佢老公, 開埋另1部手機, 可以一邊聊天傾計, 一邊睇.....這夫婦叫佢老公
======================================
在私家車上, 用 手機鏡頭:
對住佢黑幼的西毛,和出晒水個西, 佢老公又用口 舔佢的西毛, 舔佢的西水, 佢老公係佢上面, 陰毛磨陰毛, 溫柔的打開佢雙腳, 成條 陰莖賓周 慢慢 插入 屌入佢個西 內, 一出一入, 屌 呀屌呀屌....
跟住佢老公的朋友又用手機鏡頭對住佢老婆個西同埋佢成條陰莖賓周, 一出一入,屌呀屌呀屌....我的女性朋友和佢老公 睇住 手機 , 4人 都在私家車上除晒衫底褲, 又舔西舔西毛, 不停 抽插 屌......屌左10分鐘大家個西都唔 痕癢了, 大家老公又出左野 射精了,.....好舒服

結了婚的女性朋友講, ,話男人陰莖賓周好有型, 話同男人老公做愛屌西, 俾男人老公屌( 話真係好舒服,唔知真定假?)
============================================
另外有一次:

我的女性朋友講, 佢老公 玩緊電腦, 佢老公叫佢過去, 佢老公除左佢自己條褲底褲, 當然無除晒, 叫佢用口含住成條 陰莖賓周, 佢老公就繼續 玩電腦 睇色情電影,睇咸片, 我女性朋友一邊含住成條陰莖賓周又邊睇色情電影....睇左一陣, 佢老公無睇色情電影咸片。

突然, 開左電腦鏡頭, 手機鏡頭, 玩裸聊 的朋都不在。佢老公就開著電腦鏡頭,手機鏡頭 錄影同佢做愛屌西, 抱佢到床上, 除晒佢的衫底褲, 佢老公又除晒自己的衫底褲, 佢不停用口含住佢老公成條陰莖賓周, 佢老公又舔佢個西舔西毛, 不停抽插 屌個西, 個西唔痕癢老公出野射左精, 屌左10分鐘, 自拍錄影完之後, 佢地玩 裸聊 的朋友終於 有空, 將自拍錄影做愛屌西短片 , 同 玩電腦鏡頭,同玩 手機鏡頭朋友分享 ( 玩手機鏡頭 和裸聊的朋友都有 分享過 夫婦 做愛屌西的短片
============================================
********************3月24日零晨- 大家都係女人,記得唔好俾男人知道...(香港藝人秘聞-)**************************

唔知真定假?好耐, 我朋友話佢老公放工同1個相識朋友回家, 食飯飲酒飲醉了約20罐酒佢朋友在沙發睡了,我朋友無飲, 佢老公伸手揸佢個乳房,除左個胸圍出來, 邊渣波邊吃乳邊除佢條褲除一邊內褲,係女人都明白個西 會出水, 佢老公用舌頭舔個西舔毛狂吮, 佢老公又邊除自己的衫褲底褲....

我的女性朋友話唔好,佢個朋友醉了在沙發睡了驚望到,佢老公話唔怕,  就在茶几慢慢打開佢雙腳,可能佢老公飲了少少酒半杯, 好嘈, 用佢條 8吋 長好多毛 陰莖賓周插 入去屌入個西,係8吋長,  可能飲了半杯, 好嘈,屌插了幾次屌插入左, 佢成個身軟晒, 佢老公可能飲醉了無攬住佢,
因為睇住成條 8吋陰莖賓周插入屌入大半,記得 係8吋粗長陰莖賓周呀!話一定要攬住架....,因為成條8吋長陰莖賓周屌晒入去個西, 一定成個身軟晒舒服到一定要攬住 , 話好難形容架.... !  之後 不停屌插佢個出晒水個西 ....佢老公屌插完我女性朋友返房睡覺。
訓醒後,我女性朋友想出房,不過無出房,見到 佢老公無著衫褲, 應該昨天做愛屌插完西, 無著衫褲在沙發旁睡覺呀! 見佢老公同 朋友食完支煙,佢朋友走了。佢朋友走了行出房,話佢點都唔肯著番衫褲 ,可能飲酒多了, 攬住佢一齊又訓係沙發上....唔知真定假, 不過話真係好舒服架.....

1. 同 警察 (解散失業又假扮同性戀) ,同政府部門 (包括外判,地產房屋署) 同明星,同議員,同學者, 同香港電台,同澳門人, 同中國人,同傳媒 ,同公務員, 同DJ和 同廉署 icac結婚做愛屌西不享受 無感覺 扮呻吟聲 扮叫床聲,扮享受 ,為錢! 因為陰 莖賓周無8吋長 !!

2.男人女人都有性需要, 如果老公陰莖賓周無8吋長, 同老公做愛屌西不舒服,不享受, 要俾錢其他男人先陰莖賓周插入屌入屌個西, 小心老公知道呀 ! !!! ! !!! !!! ! !!! !!! !!! !!!

3. 高大男人未必賓周陰莖粗長未必多毛未必多精液, 有些矮小男人 賓周陰莖 有6,7,8 吋長, 多 人一半 或一倍 精液, 多毛粗長過高大男人......女人高大未必多毛多水未必波大 的道理.....!

4. 警察( 假扮同性戀,大晒事事滿意威唔到唔去死- 聽過記得),政府部門, 公務員, 紀律部隊, 議員,傳媒,香港電台, 醫生,廉署, 老差骨, 藝人.....,都無8寸長陰莖賓周,只得3,4,5,6,7吋長 扮勁。
有些男人話有6,7寸長陰莖賓周係到扮勁, 無感覺不享受!!!!!!!!!!

---------矮小男又不停同女人講,有好多高大男陰莖賓周都短幼少精液....唔駛解釋, 藉口全部扮勁(第1,2, 3點)(上文)!----------

結了婚的女性朋友講, ,話男人陰莖賓周好有型, 話同男人老公做愛屌西, 俾男人老公8吋長 陰莖賓周屌( 話真係好舒服,唔知真定假?)

複製copy ,自拍犯法?黑客!手機 好多人又賣左去,買二手!
(香港藝人秘聞)- 政府貪污干預、黑客,有微信
微 信fenae2000,微 信sagu1 999,微 信zued ue1999,微 信qeca2000,微信teae2000
註:1,2,3 ,4=====重點 ( 公開 )

Rank: 4

發表於 2020-1-30 03:37:19 來自手機 |顯示全部樓層
更新了-(忍住先, 真係忍唔住呀?) 我16歲嗎?16歲同30-50幾歲一樣,無分別無差別!(忍住先, 真係忍唔住呀?)

男人陰莖賓周有3,4,5,6,7,8(吋)寸不同長度, 有不同粗度 4,5,6 cm !!!!!!!!!
女人高大未必波大未必多毛多水.....的道理。
那麼, 高大肥男陰莖賓周未必粗長,未必多毛未必多精液; 好多高大肥男陰莖賓周短幼 少毛少精液又軟(唔夠力)....。
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
好多人都會好奇問一問!

「 剛剛青春期完 剛剛發育完 約17-30歲男做愛屌西勁好?還是約 30-50幾歲男做愛屌西勁好? 」

好多人講30-50幾歲男做愛屌西勁好, 30-50幾歲男陰莖賓周長滿陰毛夠硬, 不過唔係每一個30-50幾歲男都做愛屌西勁好, 屌得勁會好舒服!
======================================
剛剛17歲發育男及剛剛發育完約30歲男有唔同意見, 「剛剛17歲發育男及剛剛發育完約30歲男講: 條陰莖賓周同30-50幾歲男一樣,做愛屌西都好勁, 無分別差別?」公開 --上文
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
***********剛剛青春期發育16,17歲男....., 陰莖賓周軟(唔夠力), 好難先屌入個西或者屌唔入個西, 用手指打開個西,條陰莖賓周都係會屌唔入個西裡面!

30-50幾歲男條陰莖賓周都有軟(唔夠力), 都會好難先屌入個西或都者 都會屌唔入個西 , 用手指打開個西,條陰莖賓周都係會屌唔入個西裡面!

還有: 剛剛青春期發育16,17歲男....., 陰莖賓周軟(唔夠力), 好難先屌入個西或者屌唔入個西, 用手指打開個西,條陰莖賓周都係會屌唔入個西裡面!

=========================================
剛剛青春期發育16,17歲男.....都屌得入個西, 條陰莖賓周都可以屌入個西屌入差唔多一半,條陰莖賓周都可以插住個西,插住1秒,或者2秒,跟住用手搖條陰莖賓周射精啦, 都可以射精液出來啦!

有時,剛剛青春期發育16,17歲男.....都屌得入個西, 條陰莖賓周都可以屌入個西屌入差唔多一半,都可以屌到1下,或 2 下啦,  跟住係個西入面射精啦!

30-50幾歲男條陰莖賓周都有軟(唔夠力), 都會好難先屌入個西或者 都會屌唔入個西 , 用手指打開個西,條陰莖賓周都係會屌唔入個西裡面!如果 30-50幾歲男屌得入個西, 條陰莖賓周都係屌入個西屌入差唔多一半,條陰莖賓周都係插住個西,插住1秒,或者2秒,跟住都係用手搖條陰莖賓周射精!

30-50幾歲男條陰莖賓周屌入個西, 條陰莖賓周都係屌入個西屌入差唔多一半,都係屌到1下,或 2 下,  跟住係個西入面射精!

「一睇就知係 廢柴呀!扮勁呀! 」好多人都知都講緊, 細聲講細聲笑或者細聲講大聲笑「一睇就知係 廢柴呀!扮勁呀! 」都係屌唔到60分鐘!

  「剛剛青春期發育16,17歲男....., 陰莖賓周根本上 同30-50幾歲男一樣! 」重點 公開 --上文 」

使用道具 舉報

Rank: 4

發表於 2020-1-30 21:36:07 |顯示全部樓層
.........





附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2024-3-28 19:38 , Processed in 0.053563 second(s), 11 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部