藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 15844|回復: 58
打印 上一主題 下一主題

藍澄灣旁邊起公屋?? [複製鏈接]

Rank: 2

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2015-5-11 11:39:00 |只看該作者 |倒序瀏覽
青鴻路與青衣路交界
預計起3800個單位

起唔係問題,不過唔該完善左交通同生活配套先

Rank: 6Rank: 6

2#
發表於 2015-5-12 09:55:30 來自手機 |只看該作者
請問即係邊個位置?

使用道具 舉報

Rank: 2

3#
發表於 2015-5-12 12:04:15 |只看該作者
whitea4 發表於 2015-5-12 09:55
請問即係邊個位置?

星島日報報道)為加快覓地建屋,當局進一步向難度挑戰。房署最新選定青衣南藍澄灣旁一幅臨海斜坡地,建議興建多達三千八百個公營房屋單位,最快可於五年後落成,容納超過一萬一千人口。擬建屋苑的五幢大廈,估計樓高接近四十五層,預料可眺望藍巴勒海峽。
發展局和規劃署去年向葵青區議會表示,政府預計未來五年在葵青區提供十三幅房屋用地,以解決社會對房屋的殷切需求。規劃署及房署最新向區議會提交的文件,進一步交代當中毗鄰青鴻路遊樂的青衣22B區之公營房屋發展計畫細節,顯示選址位於青衣路及青鴻路交界,地盤總面積約為四公頃,當中有一部分土地曾用作政府臨時工地,現時全幅土地為空置政府土地,九成六範圍劃作「休憩用地」。

  當局準備建議在該地盤內興建五幢大廈,提供多達三千八百公營房屋,由於樓宇高度將不會高於一百四十米,估計樓高接近四十五層,落成單位可以眺望藍巴勒海峽。

  當局透露,地盤主要是斜坡,平地不多,作樹木測量後,發現地盤沒有已登記的古樹名木或珍貴品種,大部分為常見及美化價值低的品種,有些樹木更出現受損、折枝、變形等情況。當局強調,會盡量保留現有樹木,但受影響數量將視乎最終設計方案,又指建議的公營房屋發展計畫落成後,青衣區的常住人口將會增加至約十八萬八千七百人,由於青衣現時共有約近四十六公頃鄰舍休憩用地,以及約二十一公頃地區休憩用地,即使發展計畫會「抽走」四公頃休憩用地,亦不會導致青衣區休憩用地不足。

  不過,當局承認,擬議發展對青衣路(高段)的通風廊,會帶來局部的影響,但建議的布局已經考慮到有關影響,而作出相應的通風緩解措施,包括盡量保存現時的通風廊及增加建築物之間的間距和通透度,以減輕對空氣流通和行人路上通風舒適度之影響。當局預計,若能按時完成相關的土地改劃程序,項目預計最快可於明年動工,二○二○至二一年分階段完成。

  葵青區議員潘志成不滿當局在召開區議會會議前兩天才提交資料,未及諮詢地區意見,但估計鄰近項目的藍澄灣居民,會覺得景觀受阻及交通配套不足,預料反對項目。他表示,青衣區未來尚有多個公屋和居屋項目落成,若再加插容納逾萬人口的公屋單位,現有居民會感到有壓逼感。他亦質疑,有關用地的平地不多,是否適宜用來建屋,即使證明技術上可行,也相信造價不菲,要求當局交代資料。

使用道具 舉報

Rank: 2

4#
發表於 2015-5-12 12:07:03 |只看該作者

使用道具 舉報

Rank: 2

5#
發表於 2015-5-12 12:11:28 |只看該作者
應該係一二座前面, 蛇仔路左邊個斜波!

使用道具 舉報

Rank: 1

6#
發表於 2015-5-12 13:02:51 |只看該作者
本帖最後由 Conenose 於 2015-5-12 13:07 編輯
kavinxp 發表於 2015-5-12 12:11
應該係一二座前面, 蛇仔路左邊個斜波!


請睇清楚,係一二座正面及左邊起三座,三五座對長青再起二座 景觀上AB室之外人人有份
對我講有好有唔好,我自己睇法如下
好方面
1.我地呢邊配套其實係差D,如果因為呢五座公屋而多番少少商店係下面係好事
2.講起3800伙,係我地2倍,交通上高點都會加強
3.或者因為呢個原因,可以帶動附近爛地改變土地用途(現階段似乎住宅可能性好低)
壞方面
1.話我岐視都係咁話,近十年上到樓既公屋住戶己經唔同長發果邊舊果代,以現行上樓條件,與其話上到樓既係低收入人士,我更覺得係無收入人士,班四十己無業既阿叔,南亞一家六七口行行企企,住客質素大家心知肚明(天水圍北,油塘可見一班)
2.交通加強就一定會,但問題係大家都知我地既88G己經要同左好多工人去分(我唔介意,只係提出),再多3800戶大家可以再諗,而大家較常用既42A巴士本身己經好密,即使四五分鐘己一班車,但因為山上居民太多己經成日爆,我好想知道多左呢萬幾人同興建中既居屋居民係度既時候點搞?
3.老實講影響到景觀既講法就太自私,但問題係成個屋苑既設計將會完全走樣
4.附近爛地車位需求即時大量提升,泊樓下室內既隨時準備見3字頭

呢個討論區我都知半死左好耐,但希望因為呢個議題,大家可以講下野分享下諗法

使用道具 舉報

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

7#
發表於 2015-5-12 14:05:15 |只看該作者
我最初以為污水廠隔離幅草地添

使用道具 舉報

Rank: 6Rank: 6

8#
發表於 2015-5-12 14:56:43 |只看該作者
是否即係已落實?

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

9#
發表於 2015-5-12 15:00:56 |只看該作者
1. 最左果幾棟新公屋到時又比貸櫃場/天橋 噪音,強光 影響, 到時邊個收科? 又係全港市民比$$起屏障比佢地, 仲有入油站呢?
2. 佢地正面(巴士/停車場入口)應該係向美景方向, 因為駁去L1對出條掘頭路沒意思的, 對我地交通改善有限, 或者有啦...九巴都有話過cut左43C之後加強42A, 你話呢...? 如果佢到時諸多藉口唔加強呢?
3. 45層加上係由美景果Level 起計, (山坡用來起car park 最好).... 唔敢想到將來景觀會如何?
4. 星島今日幅圖入面包埋5,6座對出(蛇仔路另一面)草地?

使用道具 舉報

Rank: 1

10#
發表於 2015-5-13 07:09:09 |只看該作者
我draft左篇意見書,send左比議員,另外可send去邊個政府部門?
不如開個Facebook group團結D藍澄居民傾下呢件事。呢邊始終人少唔係個個睇。

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2024-4-27 11:44 , Processed in 0.043134 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部