藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 114|回復: 2
打印 上一主題 下一主題

紀念嚴重:覺得你做的無/沒錯否則我不能活。過去殺人...仍然證據/証據 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2023-11-27 01:56:13 來自手機 |只看該作者 |倒序瀏覽
紀念嚴重:覺得你做的無/沒錯否則我不能活。過去殺人...仍然證據/証據。(人會老....擔心會忘記,又不想提起/又唔想提起。只有未死/沒死才記得。)

可能寫錯字。廣東話。

(可能)手機/手提電話、電腦入侵、黑客,代替校對/校正,文字、內容。截圖、對話...
(電腦、手機/手提電話可以截圖、擷取螢幕截圖、upload.cc、facebook、電郵、電子郵箱Email.... 看到嗎/睇到嗎?)
***不相信/唔相有互聯網、網絡,使用手機、電腦可以香港、澳門、中國、....跨區(在旺角的人、天水圍的人)、跨國(香港人、澳門人、中國人、歐洲人)、傳送訊息、傳遞消息,會看到論壇/Facebook留言、說話(會睇到論壇/Facebook 留言、說話)。

1。證明、証明一個人正常、沒有/無心理病、精神病、清楚記得,證明、証明的方法,已經說/講了。

2。(人會老....?只有未死/沒死才記得。)那麼,紀念。

3。社會有法律、法例、法規,更加多重點,即是/即係~證明、証據~去證實是/係發生過。紀念~

4。如果提供更加多日期、時間、地點、資料、名字...,都無/沒有証明、證據被殺/他殺。殺人需要充足證據、証據?

5。電視台、電台有講/有說,社會有真的新聞、假的新聞。真的新聞沒有/無報導...。(市民心中有數)

6。覺得你做的無/沒錯,否則我不能活。(無法活下來)

7。原本,沒/無那麼殘忍?當年應該問清楚。

8。之後,經常殺人,不多不少都是/唔多唔少都係受了~他的影響。

9。多年來,比你...殺更多啊,大量。(演變、變成...)

10。擔心?肯定不用擔心!(肯定唔駛擔心!)因為,不會先動手(唔會動手),除了自衛,會有危險...,否則不用擔心!(唔駛擔心!)...。

11。面對...!

12。應該沒有/無補充。紀念~

其他的事(幾十件事情),另一件事情,詳細:討論區/論壇/3boys2girls、beautyadd. com藍澄灣業主社群/facebook/2000FUN論壇/Telegram:man14man24g/Telegram群組/ 電台(沒有拆卸、未拆卸)、電視...節目重溫,報警、報案1、4、7年。有說有講(點知佢知、點知佢地知...不說/唔講、打份工、自己、關你咩事、關你乜事、利益、升職(套料、套路)(屎、尿、鼻涕...你衡量)、人、車、混亂、亂、冧、承認衰格/缺德~全城吃屎、食屎...跳蝨、曱甴)小心毁屍滅跡~~全城緊急~~開會~公開(完)

Rank: 8Rank: 8

2#
發表於 2023-12-1 02:32:34 來自手機 |只看該作者

使用道具 舉報

Rank: 8Rank: 8

3#
發表於 2023-12-10 17:57:31 來自手機 |只看該作者


姓?
(演變/變成)


姓?

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2024-4-28 02:57 , Processed in 0.031814 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部