藍澄灣業主社群

 找回密碼
 註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3482|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

廁所喉管漏水 [複製鏈接]

Rank: 2

跳轉到指定樓層
1#
發表於 2016-12-14 09:41:48 |只看該作者 |倒序瀏覽
廁所喉管漏水

藍澄灣廁所所有潔具(洗手盤,馬桶及浴缸)至大廈公家喉的去水管部份都是屬私家部份。每個單這部份的管通都經下層單位才接到公家大喉。事實這部份都只是上層單位用戶使用排污。

上次接通知要維修,我詢問過藍澄灣管業處經理及一名做物業管理的親戚,都好肯定這部份是屬於上層業主,並有責任維修。

我找了美景花園的水電鋪做維修,價錢好像大約$1500至$2000。由於工程牽涉兩個單,唔係話做就做,要約好一日大家都有人在家才可以做,大約做左一個上午。同期間我亦打開自己屋天花原來滴漏情況都好嚴重,所以都通個管業處派人上來影相並通知上層業主維修。他們找來從來未做過藍澄灣水喉丈來做,他們唔熟手兼要去旺角配零件,由上午做到傍晚,連管業處人員到要等佢哋完成才可以影相收工。

由於我上層滴漏情況嚴重, 損壞了我的假天花,所以要幫我換了兩塊新的。我亦知道有業主因為浴缸去水位漏水,結果損壞了下層單位的抽氣扇要賠償。

其實那些管通是由喉箍連接,喉箍老化就會鬆脫破損,污水就會滴漏。 通渠水,通渠粉及熱水都會令喉箍膠加速老化。住了這裡咁多年發覺用通渠水通渠是冇用的,若因為裝修,師父倒沙石落潔具, 導致淤塞,除非搵專業師來通,或更換新喉,用通渠水係無用的。一般來講若果只是毛髮積聚於浴缸排水口內,只要零開排水口制及內膠用牙,籤撩番上來,去水就會回復正常。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

Archiver|手機版|藍澄灣業主社群

GMT+8, 2024-4-20 11:47 , Processed in 0.025220 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部